Przejdź do treści Przejdź do głównej nawigacji Przejdź do stopki

Jak przyspieszyć realizację mojego zgłoszenia? (Helpdesk)

Oto kilka wskazówek, jak wypełnić formularz zgłoszenia, aby uzyskać szybką i precyzyjną odpowiedź.

Zanim napiszesz zgłoszenie

  • Sprawdź, czy twój problem został już opisany na stronach Bazy wiedzy SEDN lub FAQ.
  • Jeśli nie, napisz zgłoszenie do Helpdesku OPI PIB.
  • Jeśli to możliwe pisz, będąc zalogowanym do SEDN.
  • Jeśli masz w SEDN konta w kilku jednostkach, napisz zgłoszenie będąc zalogowanym we właściwym kontekście.
  • Poświęć chwilę na wybór właściwego obszaru i tego, czy zgłoszenie ma charakter techniczny, czy merytoryczny.
  • Pisz konkretnie i dokładnie. Na ogólnie zadane pytanie otrzymasz ogólną odpowiedź, co nie zawsze cię usatysfakcjonuje.
  • Jeśli możesz dodaj zrzut lub plik z pomocnymi informacjami.

Dodatkowo:

  • Podaj dane – Kogo i czego dotyczy zgłoszenie?
  • Jakiego miejsca w systemie dotyczy zgłoszenie (moduł, zakładka, sekcja, pole, zagadnienie)?
  • Na czym polega błąd? Co działa, a co nie działa? Co dokładnie zrobiłeś w systemie (krok po kroku)? Jaki dokładnie widzisz komunikat?
  • Jaki efekt chcesz osiągnąć? Co chcesz, żebyśmy dla Ciebie zrobili?

Po wysłaniu zgłoszenia:

  • Dostaniesz e-mail z powiadomieniem o przyjęciu zgłoszenia.
  • Ewentualną dalszą korespondencję, dotyczącą danej sprawy, prowadź w ramach tego samego zgłoszenia.
  • Nie wysyłaj kilka razy tego samego zgłoszenia.
  • Jeśli problem zostanie rozwiązany nie zapomnij zamknąć z
Powiązane Artykuły